onsdag 11 november 2015

Jobbdag

Man kan ju tro av denna blogg att jag har semester jämt, men så är ju inte fallet riktigt. Jag jobbar några dagar per vecka. Mina arbetstimmar sprider jag ut på 2-3 dagar per vecka och jag kollar även mina mail några gånger till per vecka.

Jag jobbar en del kvällar och dagtid då Caesar är i skolan. Via vårt wifi kopplar jag upp mig hemifrån och loggar in på jobbets server för kunna jobba.

Morgonens utsikt.

Dagens första arbetspass. En rolig detalj är att mina möten alltid sker kvällstid. Ofta ligger de tidigt i veckan, men till exempel nu i fredags, då hade jag ett jobbmöte kl 22-23 fredag kväll. Lite seg var jag allt, fredagkväll och allt, men det gick ju bra det med. :)


Jag tog en promenad efter stranden efter lunch och just den delen är ju inte så illa, eller hur?


Dagens andra arbetspass. Måste byta lite ju, för ryggen om inte annat. Nu är det dags att röra lite på sig, promenad efter stranden innan jag ska hämta Caesar på skolan för at åka till simträningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar