måndag 21 september 2015

Yogavecka här i Auckland

Förutom att jag jobbar 5 dagar denna vecka står även yoga på schemat. Jag har letat yin yoga i söderort på en dag som passar mig hemmavid, men inte fått till det. Nu har jag yin yoga på yogastudion som ligger med 5 minuters promenadväg från huset - fantastiskt!


Väskan till min yogamatta är inköpt på Indiska hemmavid. Jag investerade dessutom i ett veckokort för nykomlingar och gick på yin yoga i söndags och hatha yoga på morgonen idag. Denna vecka blir en riktig yogavecka, så välgörande!

Precis bredvid yogastudion ligger vårt närmaste kafé, så det fick bli frukost där, avokado, äggröra och rökt lax, samt den obligatoriska koppen flat white så klart.


På hemvägen ser jag denna text på trottoaren på vår gata. Den här har jag missat varje gång, typiskt nog såg jag den efter ett yogapass! :) Idag är jag rejält mör i både kropp och sinne. I övrigt sitter jag hemma och jobbar idag och ska snart hämta Caesar från skolan. Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar