onsdag 19 augusti 2015

9 dagar - nedräkningen fortsätter & känns nu bara overklig

Idag har varit ännu en produktiv dag. 4-5 resväskor är nu packade, fler rum är tömda, färg på våra murar har bestämts, tandläkarbesök har avklarats, nytt körkort & Visakort har tagits emot idag. I veckan är det möten, bilrenovering, elektriker mm på agendan.

Jag & Caesar tog ett break med ett leklandsbesök i eftermiddags, innan morfar snodde honom till landet några dagar.


Jag känner mig oerhört tråkig just nu, men det är bara en massa måsten som måste malas igenom just nu, inte så mycket reseinspo här! På söndag tar vi en paus för Kolmården som vi har lovat Caesar sedan länge. Det ska nog bli skönt för oss alla.

Belöningen kommer när vi sitter där på planet - äventyr!

Färgprover för murar & nederdelen av huset utmålade. 


1 kommentar:

  1. Hittade hit fr Freedomtravel. Så ni ska flytta till New Zealand!
    Hade turen att få turista där, när vi hade semester fr ett jobb i Indonesien
    på 70-talet. Det är ett jättevackert land, så mycket vi kunde se på de 10
    dar vi reste omkring med tåg och buss. Är rent och prydligt, och folk är
    så otroligt vänliga. I Christchurch kändes det som man var i England;
    finns tom en liten Avon river, som rinner igenom Botaniska Trädgården.
    Ni kommer säkert att trivas.

    Avundas er inte flygresan! Min son är bosatt i Saigon, och jag har varit
    dit några ggr. Min. 26 timmars resa! Phew!!!

    Ruth i Virginia

    SvaraRadera