fredag 12 juni 2015

Sommarstockholm

Igår sjöng jag med kören på Dennis Pop Awards på Berns. Om ni kikar på Andreas Carlssons Instagram finns en video och gissa vem som wailar de höga tonerna tillsammans med min gospelkör? Moi! Kul! Jag jobbade ju som sångerska och musiklärare förut och gästspelar då och då i den världen. :)

Nu har SommarStockholm blommat upp, efter en tids kyla. Igår kväll var varenda uteservering sprängfylld i innerstan.

Tidigt i morse körde jag Nicke, Caesar och farmor till Arlanda, då de åkte till Almunecar. Här är första rapporten, från vår grannglassbar.



Sist vi var där funkade inte deras kortapparat eller bankomaten, så de bjöd Caesar på glass. Nu är de där igen för att betala skulden, samt äta mer glass....

Själv har jag en helg med kompisar inplanerad, med början på Norrmälarstrand ikväll. Ha en riktigt fin helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar