onsdag 16 juli 2014

Durban i Sydafrika

Jag har så många gamla resebilder
som är borttappade men även ett gäng
som har legat på DVD-skivor hemma
hos mig utan att bli laddade in i
Dropbox, men nu så har jag börjat
ladda in dom och det är ju så kul
att se - nostalgi deluxe!


Enligt min reselista på alla
tidigare resor innnan bloggen kommer
dessa bilder från en av resorna
tillsammans med min gospelkör från
2003, men vi var där innan dess
också år 2000 enligt Aftonbladets
urklipp, då vi första gången var
där på en skandalomsusad resa som
anordnades av regeringen. Som tur
är hade vi ett stort eget program
och hade en helt fantastisk resa!


Detta är en del av kören som badar
i Durban, stranden var övervakad av
badvakter överallt, helikotrar mm.

Jag vet inte om hajfaran eller de
extrema undervattensströmmarna som
var värst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar