fredag 13 juni 2014

Villa Fridhem

Förra veckan avslutade jag samt ett
tiotal av mina klasskamrater våra
studier med ett dygn på Villa Fridhem
beläget strax utanför Norrköping.


Vi inledde vår vistelse med kaffe i
salongen. Där serverades ingen överdådig
afternoon tea-buffé, men ett mindre
kaffebord. Därefter slank vi i våra
badkläder och begav oss till poolområdet.


Fiskarna i pedikyrbadet var lite trötta
så vi fick alla prova gratis hur länge
vi ville. Det var som att stoppa ner
fötterna i bubbelvatten som bits lite. :)
Släta blev då fossingarna! Jag hade även
bokat in en massagetimme som var riktigt
skön, mjuk men ack så verksam.


Kvällen avslutades med en jättefin middag
bestående av tre redan förutbestämda rätter.
Lokalen som var fullsatt och väldigt
högljudd förtog tyvärr en hel del av middagen
och vi som hade varit ute och svirat sent
kvällen innan kände betongkepsen som kom
på i den höga ljudnivån...

Himla trevligt hade vi och ack, vad jag redan
saknar min härliga och färgstarka klass!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar