onsdag 11 juni 2014

Resplaner framöver...

Ett tag nu har det bara varit fokus på
skola och jobb, men så har jag börjat
boka in lite resor till sensommaren och
hösten.


Jag och Kejsaren inleder vår semester med
en tripp till Västkusten. Det blir några
dagar i Göteborg, kanske ett par dagar hos
vänner och ett par dagar i någon stugby på
kusten. Jag minns själv somrarna däromkring
i stugbyar som väldigt mysiga. Har någon
något bra tips på en fin stugby kanske?


Sedan bär det av med mormor på badsemester
till Kanarieöarna. Jag har aldrig varit där
så det blir spännande och skönt. Med mormor
och lillgubben kan jag bara slappna av och
vara, utan att ha så många utflykter inbokade.


Några veckor senare bär det av till Antalya,
till stugan, som vi kallar lägenheten. Vi ska
visa ett par härliga goda vänner vår fina
lilla pärla vid Medelhavet.


En weekend till London är också inbokad
och det är jag, mamma, syrran och min
systerdotter som åker på en tjejhelg dit.
Musikal och shopping står på menyn.

Jag passar på att boka upp mig innan jag
har tackat ja till ett jobb till hösten. :)

2 kommentarer:

  1. Roligt med flera resor inplanerade! Vilken kanarieö blir det, Gran Canaria eller?

    SvaraRadera
  2. Ja, jag tror det var Gran Canaria, Bahia Feliz närmare bestämt. :)

    SvaraRadera