tisdag 3 juni 2014

Nu blir livet lite lugnare igen...

Jag berättade tidigare om att
maj bjuder på avslutning av mina
heltidsstudier, samt två jobb,
varav ett är helt nytt och det
som jag nu utbildat mig till de
senaste två åren -
redovisningsekonom.

Tänk att jag som alltid jobbat
med kreativa saker som musik och
design och alltid haft ett kaos
av papper omkring mig, nu har
sadlat om och dessutom trivs med
det.

Idag kan jag njuta av ordningen och
lugnet som följer med ordningen,
regelbundna arbetstider, inte så
mycket flängande eller bollande av
projekt. Mer balans för ett familje-
liv helt enkelt. Dessutom en myket
högre timpenning.

Imorgon bär det av ett par dagar
till skolan samt på en Herrgårds-
övernattning med goda vänner ur
klassen för att fira vår examen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar